Khamis, 3 September 2009

Gold Hunting...

Gold hunting – pemburuan emas….. agak pelik juga, kebiasaannya yang diburu itu ialah binatang buruan…. tetapi ini memburu emas……


Pelik….. tetapi benar…… hoho….

Untuk memburu binatang buruan, pemburu memerlukan senjata…. senapannn… lembinggg… tombakkk…. panahhh dan lain-lain yang seangkatan dengannya….. ada yang menggunakan alat tambahan pada senapannnn mereka ….. teroponggggg…..


Sekarang ini sudah ramai pula yang memburu emasssss….. memburu Kijang Emas, Australian Kanggaro, Singapore Lion, Chinese Panda dan seangkatan dengannya…… apa pula senjatanya….. sudah tentu wangggg….. dollarrrr….. pitihhh pun bolehhhhh……. semua dah tahu bukan????


Disamping itu ada diantara pemburu emas menggunakan alat tambahan….. ini yang ramai diantara kita yang belum tahu…… ini sudah banyak dipraktikkan diluar Negara……


Senjata yang paling berkesan ialah wanggggg…….. dengan wang mereka mendapatkan alat tambahan ini dapat menambahkan hasil buruan merekaaa….. apa tuuu……. tungguuuuu….


Pemburu boleh membuat pemburuan dimana-mana sahaja…. dibelakang rumah…. dikebun….. ditepi sungai….. didalam hutan…… jikalau memburu binatang buruan sudah tentulah didalam hutan…… ini pemburuan boleh dibuat dimana sahaja termasuk lokasi yang sangat strategik ialah ditepi pantai tempat perkelahan…….. contohnya pantai PCB di Kelantan, pantai PD di Negri Sembilan, pantai Teluk Batik di Perak dan seangkatan dengannya….. menarik bukan???? Sambil memburu boleh cuci mata……. Opp… terlebih sudahhh……


Pemburuan ini akhirnya terbongkarrrr…….. Metal Detector dapat mengesan apa-apa sahaja jenis logam termasuk emasssss….. ada diantara mereka yang mandi manda dipantai telah tercicir barang-barang mereka dengan cara tidak disedari atau sedar. Barang-barang tersebut tertanam dalam timbunan pasir dipersisir pantai. Ada diantara barang-barang mereka yang tercicir tersebut ialah logam berharga seperti cincin, rantai, loket, subang dll….





Yeahhh…. siapa yang dah cuba menjadi pemburu emas….. hobi yang menarik ni….. .bolehlah dapatkan maklumat lanjut dari alamat dibawah:


KK INSTRUMENTS & TOOLS
Company no. JM0474869-P

Suite 3 9th Floor Wisma Sing Long 9 Jln Zabedah

83000 Batu Pahat, Johor

Malaysia

Phone: 07-4352540,4355540
Fax: 07-4347299
Int: +00607-4352540
Official Website:
www.TestEquipmentMalaysia.com
Email:admin@testequipmentmalaysia.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan